Trött.

Hej.
Kan beskriva mitt tillstånd just nu med ett ord, less.
Allt är så jävlar tråkigt just nu. Ingenting känns roligt, allt känns helt meningslöst. Så in i helvete rent ut sagt.
Varför ska det alltid bli såhär förr eller senare? Allting kommer på samma gång, jag drar igång mer och mer. Varför gör jag såhär? Vad tänker jag med? Varför inte låta "de andra" vara medans jag tar itu med mig själv? Jag vet inte. Varför kan jag inte bara spela med och låtsas att den andra har rätt för att slippa bråk? Varför inte bara skita i alla andra en stund? Det går inte, jag är omsluten av "andra" dag in och dag ut. Det känns skitdåligt just nu.
Jag har tappat bort mitt leénde? Vart har det tagit vägen? Det är uppenbart att någonting är riktigt fel. Kan någon svara mig på vad det är? Sofia, du vet att jag älskar dig som fan! Jag vill inte det här egentligen, det är mitt fel. Det är mitt fel att göra som jag gör, jag måste ändra på det. Det är inte ditt fel, förlåt. Jag har varit elak mot dig, du var inte värd det. Du ställer alltid upp för mig och hjälper mig, jag skäms över mig själv just nu. Snälla du, förlåt. Jag vet inte riktigt själv hur jag fungerar just nu, det är nog detta som kallas grova humörs-svängningar. Jag hoppas och vill verkligen att allting ska bli bra igen, för detta känns inte ett skit bra. Helvete rent ut sagt.

Livet är inte riktigt på min sida just nu, och det känns inte särskilt roligt. Du vet att det är dig jag behöver, även om jag inte alltid visar det.

Hoppas det blir bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0