Låt orden flöda..

En tid har förflutit, mycket har hunnit hända sedan jag sist besökte denna plats. En del har förändrats, en del har försvunnit, annat har tillkommit. Jag har upptäckt saker jag aldrig sett förut, både bra och dåliga.
Mitt liv har förändrats, jag har öppnat ögonen för människor i min omgivning, att se till att mina vänner mår bra är minst lika viktigt som att jag mår bra. Jag kan inte vara glad om min vän är ledsen, mitt samvete säger ifrån. Jag besitter massvis med känslor, innan behöll jag dom för mig själv, nu låter jag dem komma ut. Att sitta inne medför mycket känslor resulterar i att grytan kokar över då och då, när det inträffar blir livet sjukt jobbigt, ingenting blir roligt och man stänger in sig i sig själv. Nu lättar jag på locket lite då och då, detta medför att jag undviker en "överkokning". Usch, texten låter som en kemilektion, men trots allt så är det väl det människan handlar om? Kemi, rätt kombination ger rätt reslutat.
Jag har aldrig sett en ensam man eller kvinna få barn, det behövs en kemisk reaktion.
Jag vet inte ens varför jag sitter här och skriver om helt oviktiga saker, kanske för att jag har tråkigt?

Ps. I Love You.


Kommentarer
Postat av: maria

can you show how you do it.. :$

2008-11-20 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0